Wednesday, February 8, 2012

Sebak di dada

Susah gila nak bernafas rasanya kat ofis neh...waktu cuti kat kampung lapang jew dada...datang opis rasa sebak semacam jew..macam nak nages....walaupun tak buzy tapi hati aku tak boleh tahan nak dok lama-lama kat opis neh...parah...jiwaku sudah parah.....memang perlu mengorak langkah untuk kedepan....lantak la apa pun yang mendatang akan aku berusaha ke depan...Insyaallah.....


Doakan aku yer....tak sanggup lagi aku berada di sini...terasa amat tersiksa jiwa raga....aku sendiri tidak pasti mengapa...tapi opis neh dah tak memberikan aku keceriaan dan kebahagiaan untuk terus menabur bakti di sini...sorry la bos....bukan aku tak sudi tapi memang dah tak sudi and takda hati....carilah pengganti aku yer boss....akan aku berusaha untuk meninggalkan opis neh secepat mungkin....


Tak sanggup lagi nak menangung rasa sebak dan siksa di hati and jiwa raga......hahahahahha



Sapa ada kerja kosong sila bagitahu yerk...xkisah la post as apa pun...janji bole bertukar opis..hohoho




**Doa kan aku yer....amennnnnnn.






No comments:

Thanks n lurve all!!!