Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, March 19, 2012

Resign

Today i am officially resign from my designation as....... at architect firm ......yang sangat membebankan aku dengan kerja yang aku tak suka.hahaha now aku bebas mencari haluan yang baru....

Alhamdulillah..maybe rezeki orang nak kawen kan...Insyaallah....dapat membantu kewangan my future husband untuk hidup lebih senang lenang....walaupun duit aku duit aku,duit dia duit aku juga..hahahaha boleh gitu kan.zalims!!!!hehehehe

Wah...rasa macam senang lenang...hati berbunga riang....aku BEBAS!!!tak terikat dengan environment yang tidak menyenangkan aku...tiada lagi manusia yang menyusahkan hidup aku...haishhh

Kalau nak tau, rini aku anto surat resign, rini jugak boss aku dah iklan kat jobstreet nk cari orang gantikan tempat aku...cokodok betul!!!hahahaha

Hureyyy....best woo......semangat neh nak dapat bos baru..hik3

Jangan nanti....lari dari mulut buaya masuk mulut naga dah lah kan..hehehe insyaallah tak kan..kalau ye pun terpaksa la...itulah pengalaman...kan.....


So, aku akan last kt opis neh on 13th April 2012....

After that, on 16th April lapor diri di opis baru.hehehehe

Thank You boss sebab bagi saya blah dengan tidak banyak tanya macam last time...

Last year aku dah submit resign letter dah....hahaha tapi boss tak kasi brenti...counter offer siap...

But not this time...sebab dia tak mampu bayar apa yang aku nak...hehehe

Of coz lah dah pandai demand....experience dah 3 tahun kan...brani la demand...hik3


Kesimpulanya di sini...nak cepat2 naik gaji sila bertukar kerja selepas 2 tahun di satu2 opis tue....heheheh

Dah ada experience kompom la boleh demand gaji sedap sikit...betul x?

Secara jujurnya aku takde sijil pun dalam apa bidang yang aku ceburi sekarang....

Aku hanya bertemankan pengalaman jew..nasib la ada yang sudi hire aku...

Thank You boss baru sebab bagi aku peluang dan kepercayaan neh untuk  bersama opismu...chewahhh

akan aku berusaha memantap diri unutk memajukan opismu boss....bantulah aku!hehehe

No comments:

Thanks n lurve all!!!