Monday, April 9, 2012

Sisa-sisa terakhir

Banyak benda akan jadi yang terakhir dalam hidup aku.....jadi hargailah selagi ia masih bersamaku..

Paling utama...minggu neh adalah sisa2 terakhir aku kat opis kesayangan aku neh....apa buleh buat..sebab nila setitik aku tinggalkan susu sebelanga...ceoot betul nila tue...susahkan aku jew.huhuhu this friday will bocome the last day for me untuk berbakti kepada bos kesayanganku...uhuhuhu selamat tinggal boss!!!


And paling menggerunkan....beberapa hari je tinggal untuk aku merasai hidup single yang membawa gelaran miss..lopeh tue dah jadi puan..haishhh takut sungguh!


And aku rasa sisa2 waktu aku kat opis baru pun macam tak lama jew...hahaha dah terniat di hati nak berenti..belum masuk lagi tapi dah pikir nak resign..jahat sungguh!....


And now..aku tengah mencari opis baru....lagi baru and yang terbaru..ntah la....haishhhh dunia2....aku rasa aku terlalu mengejar kata hati..huhuhuhu


Takpelah..apa pun diakan yang terbaik untuk aku yer..amennnnn






**Mood susah hati...macam ditelan mati emak diluah mati bapa....(betul kew ape aku taip neh..hahaha) tapi itulah yang aku rasa saat ini.....hati masih di opis lama...opis baru macam bayang2 jew....huhuhu




No comments:

Thanks n lurve all!!!