Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, March 30, 2012

Gudbye and welcome back.


Today is my last day at KCYS Architects SB.... supposedly on 13th  Apr but my boss let me go early. so, there is gud advantage for me....and i will reporting to TPSB on 16th Apr...dat mean i have 2 weeks to relax. nyum3..bestnyer...hihihihi and aku dah planning nak balik kampung satelkan bab majlis and semuanya..hehehe TQ boss.....tapi aku kena msuk jugak 2&3 apr sebab nak train budak baru tue nak buat apa...hahahaha

Act, sayang jugak rasa nak tinggalkan opis neh..dah lama aku kat opis neh...dah rapat dengan semua...tetiba nak blah rasa sedey la jugak...huk3 tapi cost sara hidup memaksa aku meniggalkan opis terchenta neh..heee tapi tue semua alasan....yang sebenarnya akunak lari dari makcik sekor kat opis neh...tak boleh aku keja dengan dia...sakit jiwa raga....

And paling takleh blah..aku baru dapat tau semalam yang makcik nehnak brenti dah..kalau aku tahu dia nak berenti kompom aku tak berenti.hahahaha

And one of my senior la...tanya aku.."y u nak berenti?? stay la...nanti i propose dengan bos bagi u position laen...okay.?jadi u tak payan berenti la..u punya post sakrang xpela laa..bagi budak baru..u tukar post laen..."
Wah..terharu aku bila ada yang amek berat sampai macam tue...takdelah..lagi pulak aku dah 3 years kat sini...dah biasa dengan cara kerja dorang cam mana kan...saling selesa bekerjasama kan...terasa jugak la kalau aku nak blah..hahaha perasan!!

And aku reply kepada dia aku cakap kalau makcik tue berenti aku boleh masuk balik...kalau makcik tue tak berenti xnak la...hahaha and dia cakap xdehal..nanti dia roger2 once makcik tue dah takde..hahaha gud2...aku pun dalam mood berharap jew la...tunggu jela kalau betol2 ada post yang baru untuk aku kan...dat mean khidmat aku masih diperlukan di sini....aku just tunggu jela..anytime aku di offer balik aku akan terima kalau kena pada gaji yang diberikan lah kan..hehehehe


So,now aku dalam mood berharap lah kan..hehehehe doakan yang terbaik..ameennn..







**Mudah-mudahan rezeki untukku dan bakal suamiku melimpah ruah untuk kami memulakan hidup baru..amennn




No comments:

Thanks n lurve all!!!