Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, March 30, 2012

Berumah di Pinggiran USJ

Huwarghhh....nyum..nyum..nyum...ngantuk lagi rasa...Semalam tido tak lena sebab tidur katil baru...Hahaha bukan nak cite pasal katil baru ku..tp neh katil rumah kawanku..

Ku menumpang dirumahnya sebab fobia nak dok rumah sensorang...maybe dalam 2,3 minggu lagi okay la kot..kan....bila dah pasang gril baru nanti rasa safety sikit la kan..heee bole la kembali semula ke rumahku..

Aku neh punya perangai...kalo tido kat tempat baru mesti tak lena tido..kejap2 terbangun...heee pas tue semalam tido atas katil akak Anom neh..dia plak tido atas sofa..tak biasa katanya tido atas tilam spring..hahaha aku bagi la apa pun semua hentam semacam jew...hahahaha

Hari neh aku berkampung di puchong balik sebab akak Anom neh balik Melaka..tak berani aku nak tinggal sorang...Mr.Q ajak balik Banting..tido umah family dia...heee gud idea...aku suka!...esok ada kelas..lepas kelas trus balik....and ahad bole gik Nilai shopping2..kan3..heeee shukew2!

Aku dah gtau makku di kampung..esok nak g umah future mom...nak g shopping...hehehe makku kata..xpela..gi jela..heeee.masa Kol semalam my mom cakap my dad demam pulak...tak lalu makan....sian my dad...Ya Allah..berilah kesihatan tubuh badan kepada kedua orang tua ku..seluruh ahli keluarga ku....panjangkan lah usia mereka Ya Allah.............Ameen.

Aku ada 62 Days lebih kurang lah kan....after dat..dah senang hati duduk rumah sendiri dengan suami terchenta.Insyaallah...........cepat jew masa berlalu...Alhamdulillah..persiapan dah satel sikit2....tinggal sikit2 jew lagi nak siapkan...



**Semoga Allah permudahkan segala urusanku...amennn......





1 comment:

Unknown said...

seronoknya dah nak kawen ye :)

Thanks n lurve all!!!