Tuesday, May 8, 2012

24 Days left

Alhamdulillah.....

Sempat jugak pagi neh aku menjengah ke sini...(curi2 je neh.. ^^)

Pagi neh sampai opis rasa mengantuk je lagi...heee

Mau taknya...semalam kol 12 baru sampai rumah...hasil gik tengok Avengers..

Muahahaha best woo..dah lama tak gik nonton movie dengan yang tersayang,....

Best la cite dia...memang layan lah tengok.hehehehe


Seronok-seronok jugak kan...aku neh menghitung hari je neh..huhu

Berbaki lagi 24 hari untuk sampai ke detik itu....

Ya Allah..permudahkanlah segala urusan untuk semua ini...

Rasa memang makin berdebar-debar jew..heee

Sekarang tengah bertungkus lumus dengan my future husband sediakan segalanya..

Hope within this week dapat siapkan semuanya....

InsyaAllah...........



Thank you sayang...untuk segalanya...
Membantu saya semuanya...
Susah dan senang share sama2..kan sayang.
Syukur dapat kamu sebagai imamku di masa depan...
Alhamdulillah............



**Sudah meminta rakan-rakan baikku membantu apa yang patot di kampung.kesian my mom and da uruskan semua....thank you so much mom and dad untuk segalanya...syukur alhamdulillah....dikurniakan ibu bapa yang sangat memahami ank mereka neh...heee ^^)

-dah rasa macam nak sedey sebab nanti raya dah tak bole raya sama2 tiap tahun..kena gilir-gilir.huhu


No comments:

Thanks n lurve all!!!