Monday, May 7, 2012

Kala Hujan

Hujan hari neh..lebat sangat..Alhamdulillah.....

Sebab tue pagi tadi liat jew nak bangun..hihihi

And sampai opis lambat rini... 8.40am baru sampai..lewat 10 minit dari biasa..huhu

Kat opis time neh macam bosan gila...

Takde keja bosan...bila ada keja sampai tak menang tangan..sabor jela!

Ini pun tengan menganga jew...serius bosan!

Sebab keja kat sini semuanya tak terurus...

Ada bos pun suka tangguh-tangguh keja...rimas aku.

Takpelah...doa kan lah aku cepat2 dapat offer laen..ameen.

Berharap opis lama panggil balik....

Sebab dah ada yang tanya mau balik ke opis lama ke x...

Mesti la nak aku jawab...and dorang cakap...

Nanti ada kosong panggil U masuk balik...tunggu la..heee

Memang aku tunggu jela...sangat2 berharap!!!!amennn....

Permudahkanlah segala urusanku.



No comments:

Thanks n lurve all!!!