Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, May 6, 2012

Alhamdulillah.......syukur kepada Allah..aku masih berada di atas muka bumi ini saat ini.....

Syukur...aku masih mampu berdiri dan berlari....syukur sangat2!

Hari ini...berbaki lagi 26 days for my big day....Ya Allah...semakin hampir dan debaran makin terasa..and aku rasa pantas sungguh masa neh berlalu...tak terjangkau dek tangan untuk satelkan semuanya...insyaallah...akan aku satelkan dalam masa yang berbaki beberapa hari nie untuk hasil yang terbaik...mudah-mudahan....


Dah lama tak update kt sini...banyak benda yang aku tak luahkan kat sini...patotlah rasa macam tersiksa jiwa jew.hehehe semalam dah satelkan bab kasut yang nak pakai masa kenuri t....and dah belikan abah punya baju..tinggal baju untuk adik and nenek2 ku jew tak beli lagi.......itu akan aku satelkan next week.....


Dengan Mr.Q tak bolah satelkan semuanya dalam sehari...dia sangat tak suka macam tue...dia suka bertangguh....xpe,next week ada lagi katanya...heeee kalo aku komfom nak satelkan sume benda dalam masa yang sama..kalo penat pun skejap jew kan...lepas neh dah tak terasa dah...tapi dia laen...penat2kan badan sangat pun dia tak nak....huhu aku kena ekot jela....


Takpela...bia jela...macam mana pun cara dia aku ekot jela...kalo agak tak sempat nanti redha jela...sapa suh maen tangguh2 kan....nasib la!!! Aku memang cepat gelabah kalo bab mencari benda2 penting neh....yalahkan...last minute kalo baru nak cari memang sakit la...huhuhu


Apa pun..aku harap semuanya okay lah kan....hurmm nak merungut pun tak guna juga..membebel lagi tak guna...dia kena bergerak baru okay..kan...membebel je keja bukan nak jalan sendiri...bau aku usaha buat sikit2 kan....lama2 siap la tue..huhuhu


Tambahan pulak aku skang kat opis baru..keja memang berat sikit ah...banyak benda baru nak blaja...tension juga kadang2...huhuhu apa boleh buat..jalan tue aku piih sendiri..nak tak nak memang kena tahan jela kan...huhu







**Doakan yang terbaik untuk majlis ku nanti....ameenn..mudah-mudahan semuanya berjalan lancar....
Banyak lagi benda nak buat dalam sisa masa yang tinggal neh....hurmmmmm





No comments:

Thanks n lurve all!!!