Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, May 18, 2012

Planning_Biscuits n cookies for sale


Hai.....Today Friday 18th May 2012....
Alhamdulillah....aku masih lagi diberi peluang untuk menikmati dunia hari ini...amennn
Semoga esok masih ada untukku.....


Termasuk hari ini tinggal lagi lebih kurang 14 Days to my big day...huhuhu nervus jugak neh...
And ada sikit-sikit lagi persiapan yang perlu dibereskan......Di kampung tak tau la apa dah ada..semua ku harapkan pada kedua orang tua ku....


Untuk terus membuat perancangan...untuk masa depan aku and future husband dah planning nak buat bisnes biskut raya and cookies....hehehehe aku takde le terer buat biskut...tapi okay la...adik2 aku and family in law suka....okay la tue kan..hehehe Insyaallah...murah rezeki lepas kawin akan terus start our bisnes...
Antara produk yang akan di pasarkan nanti ialah:-

  • Snow almond
  • Kuih Sampan
  • Tart Nenas
  • Cookies
  • Marble kek
  • Kek masam manis
  • etc (masih tengah berfikir)
Insyaallah....nanti kalo dah siap sample2 nyer akan ku upload gamba kat sini yer....and kalau murah rezeki akan aku bagi sample untuk sape2 nak beli test dulu rasanya..heeee pas tue boleh la order...kan... ^^)

Apa pun..ini semua perancangan...Allah yang menentukan...aku hanya berdoa yang Allah akan permudahkan jalan kami....Mudah-mudahan..........ameennn.............






**Dah lama aku minat nak buat biskut and cookies tok dijual...tapi takde yang menyokong...so, skarang bila dah ada yang menyokong..apa tunggu lagi...marilah mulakan..hehehehe




No comments:

Thanks n lurve all!!!