Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, May 21, 2012

Kesihatan Kurang Memberangsangkan


Sekarang musim panas rasanya...

Cuaca sangat tak menentu 2,3 menjak neh..heeee

And aku pun jadi tak berapa sihat....

Dengan deman+selsema+sakit tekak+pening kepala=complete set lah katakan...

Katanya kena minum banyak air mati...sejukan badan sikit...

Aku neh kurang minum air rasanya neh....hmmm

Di opis neh menahan jew rasa...

Ekot hati mau je aku mek cuti seminggu rehat kat rumah...

Haish tapi apa boleh buat....di opis baru neh malas nak buat perangai sangat..

Tunjuk baik jew dulu kan..hahahaha kalo opis lama dulu dah komfom2 aku keja mc jew...

Neh aku punya tak sihat.....

Mr.Q punya citer plak..sama jugak tak sihat macam aku..huhu

Tapi dia lagi kesian...kaki dia injured masa tengan buat kerja kat opis...

Nasib tak serius...kalau tak...tak tau la apa jadi...Alhamdulillah....sikit je..semoga cepat baik...

Dah gik jumpa Doc..and doc cakap takde pape...sikit jew...tapi jalan dah gaya apa dah..senget2,..hihi

And aku lah jadi drebar dia 2,3 ari neh...heee nasib aku boleh bawak keta..kalo tak...komfom tak gi memana lah citer dia...hihi

Dekat2 nak sampai ke tarikh keramat neh macam2 jadi...dugaan Allah kan....terima dengan sabar jelah...apa boleh buat lagi..huhu


Apa pun...semoga segalanya berjalan lancar beserta diberikan kesihatan yang baik sentiasa...ameen....



..........................@..........................



**Mood : rindukan mak abah....n family semua...dah terasa sebak sebab nanti dah kena share kasih sayang dengan family in law...heee ^^) dah tak 100% untuk family sendiri..huhuhu




2 comments:

izzanis said...

Salam singgah.. :)

moga terus diberikan kesihatan yang terbaik dan dapat meneruskan pekerjaan dalam keikhlasan.. hihih jgn malas2~ ;)

Asiah AM said...

TQ =) sentiasa berdoa untuk yg baik 2 jew.hihi

Thanks n lurve all!!!