Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 20, 2012

Projek Semalam.

Alhamdulillah...
bertemu kita lagi di halaman ini..(chewah..gya mcm ada flwer jek.hahah)


Apa pun...diharap semua sihat2 senantiasa....almaklum la..skang neh musim cuaca yang tak menentu...virus penyakit tue kompom banyak bertempiaran di sana sini..hihihi jadik...sama2 lah kita menjaga kesihatan supaya sehat dah kuat!hahaha


Dah cukup untuk introduction yang agak mengarut tue yerk.huhuhu di sini saya nak upload gambau projek semalam...yehaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! berjaya...gred B+ jew kot rasanya............


Neh la hasilnya....hihi setelah penat lelah bersilat di dapur lepas balik kerja....mari kita saksikan.........
Jeng.................jeng..................jeng.................



-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-














Nie la hasilnyer Asam pedas semalam...bendinyer banyak sebab En. Suami suka makan..hehehe

(En.Suami cakap....sedap juga la dari kat kedai msa dia makan tgh hari kelmarin...hahaha jahat gilew..susah tol dia nak puji...eeeiiii)











Neh pulak menu sampingan...sotong goreng tepung.Nyum..nyum...nyum....



Memang mengancam....sampai jilat pinggan...hik3

And dengan bangga nyer bole cakap..sedap juga la aku masak....sebab En. Suami tambah 3 kali nasi.hahahah bangga cheq!!! hahaha perasaan.................

Takpe...next time aku akan cuba buat yang terbaik...supaya En. Suami Tambah 5 kali pulak..hahaha


And malam neh tak tau lagi apa menu....sebab macam mau balik rumah mom in law jew....mau tido sane...sebabnyer esok pagi2 dah kena antor En. Suami ke Airport...Mau outstation pulok dia ke Negara Singa....huhu disebabkan rumah mom in law dekat sikit dengan airport...jadinyer tido sane lew malam nie.hihi and aku dah siapkan kek batik untuk di bawa balik.... (amik hati lah katakan...hik3 bodek2....)


Owh...pagi neh aku bawak bekal datang opis...kuih ubi ketuk yang sempat aku buat pagi tadi.hehehe ubi kayu neh datangnyer dari mom in law house la...sape tah bagi die....so dia bagi la aku sikit....Habis kering idea pagi2 tak tau nak buat ape...aku buat lew ubi ketuk..tau kan..ubi yang bulat2 selalu jual kat kedai tue...aku panggil ubi ketuk...korang panggil ape???hahahah men hentam je name...dari takde kan....


Bekalkan untuk En.Suami bawak ke opis jugak....hehehe neh hasilnyer...hahahaha




Aku rasa macam manis sikit..terlebih gula kot.hahaha (aku kurang makan manis... ^^,)



Ubi neh senang jew buat die...letak gula dengan kelapa parut n ubi rebus...pas tue bulat2 kan and goreng...macam goreng pisang tue...hihihihi pagi2 of coz la aku cari menu paling senang disediakan...sebab kol 8.30 aku dah masuk keje...tak boleh nak bersenang lenang sangat lah kan macam dolu2...hihi


Apa pun...Alhamdulillah...Buat masa neh En. Suami balik and pergi kerja dengan perut yang berisi la.... Pesan nenekku (nenek sblh ibuku) 


"..........layan suami dulu sebelum gik keja...sediakan sarapan untuk dia...."


 hahahaha itu yang aku ekot..... terima kasih tok.....


Aku sentisa doa yang terbaik untuk rumah tangga kami...bahagia selalu...berkekalan sampai ke akhir nyawa,....InsyaAllah...ameeennnn.............










** Untuk gambau biskut yang aku buat akan di update dalam next entry..lupa amek gambau..hehehe





No comments:

Thanks n lurve all!!!