Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, June 14, 2012

Selesai.

Alhamdulillah...

Sudah seminggu 5 hari aku bergelar isteri kepada suamiku....

Sekejap sungguh masa berlalu...

Hari ahad yg lepas selesai sudah majlis di sebelah keluarga suamiku...

Semuanya selamat selesai sudah...

Dan yang tinggal kami untuk meneruskan kehidupan seharian sebagai suami isteri..

Memikul tanggungjawab yang telah di amanahkan sebaik mungkin...

Aku cuba.....menjadi yang terbaik untuk suamiku, keluargaku, mertuaku, adik2 ku dan semua ahli keluarga...

Syukur...aku ada kamo sebagai teman hidupku....

------------------------------^^-------------------------------

Selesai bab majlis...and now bab rumahku pulak...

Weekand neh aku buzy dengan kelas....

Of coz tak sempat kemas lagi rumah yang sangat bersepah...

Nak kemas bilik tetamu lagi...

Mana nak kemas dapur...living, dining...semuanya la...

Semua kena susun atur balik...hehehe

Almaklum la barang dah banyak kan..hihi

En. Suamiku...sila bantu saya kemas rumah nanti yerk.hehehe
-------------------------------^^------------------------------

Satel bab rumah...neh nak cite sal KEKAT kesayanganku...

Nanti kena sediakan dia bakul untuk dia and anak2nyer..

Dia bakal jadi mommy dah..huhuhu

Aku n en.suami bakal dapat cucu..hahahaha

Tak sabar plak aku rasanya nak tengok anak2 dia..comel ke x ntah la.hehehe

Bertahbah isi rumah lah lepas neh.hihihihi and budget untuk bawak diorang gi DOC komfom makin tinggi...nasib sayang...huhuhu ku bawakan jugak la...hihihi

-----------------------^^--------------------------

Hujung bulan neh en.suami ajak aku balik Perak...heee

Best..best..best....tak sabar rasanya neh.....

Balik pun sebab nak amek sijil nikahku yang ada di kampung.huhu

Disamping tue dapat la melepas rindu pada keluarga terchenta...heee

------------------------^^-------------------------

**KEKAT dah nak ada baby..doakan bubu dia pun sama juga nanti... ameeen ^^,

**Awal puasa ada kelas..kalo tak dah boleh balik perak..sebab en.suami dah ajak balik puasa di perak..haishh rugi2..... =(



My wed pic ^^, hehehe



No comments:

Thanks n lurve all!!!