Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, June 18, 2012

Snow almond and Biskut Sampan - for raya

Alhamdulillah.........
Terluang sedikit masa untuk aku menjengah ke blog ku yang tak seberapa ini...

Just simple update...
Nak share dengan semua...
Raya nie aku ada buat biskut raya untuk di jual...
Heee hobi terbaru unuk mengisi masa lapang....

Orang laen sibuk bertungkus lumus nak jual kuih raya..
begitu jugalah aku....
Minat untuk buat kuih raya neh dah lama ada...
Cuma kesempatan jew tak ade...
So, Tahun neh dah berkesempatan...and akan aku gunakan sebaik mungkin...hee

Fistly,my product tak banyak sangat...
Bergantung on permintaan....(chewah....^^,)
And now dalam proses menyiapkan sample nak bagi test kepada sesapa yang sudi.hihi

Kita ada 2 main product:

  1. Snow Almond
Credit to Mr. Google.
(Gamba yg aku buat nnti akan di upld.)

2. Kuih Sampan Samudera

Also credit to Mr.Google
(Kuih neh mmg my mom in law buat jual dulu2...sedap sgt..aku yg xsuka makan pun dah jadi suka makan.hihi)


Ini saje 2 main product yang akan kita cuba pasarkan....heee

And maybe..kita juga akan cuba 2 product lain iaitu 

Crunch Choc and Flakes Choc...

Ini semua akan turut disamplekan dalam masa terdekat...
Ini semua cookies yang berasaskan chocolate yang memang digemari kanak2.heee
So,gamba dia akan di update nanti yerk...heee


Baru nak menapak dalam industri kuih raya neh...
So, sila bagi sokongan ye kawan2...Trimas.



Sebarang pertanyaan bolehlah di emelkan kepada saya at sshawhite@gmail.com atau pun SMS ke
012-5551714.


Sekian terima kasih.




No comments:

Thanks n lurve all!!!