Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, September 29, 2012

bersenam

Alhamdulillah.....

Selamat pagi.....cesssss semangat taw aku bangun awal pagi...teman en.suami jog kt tasik kat tepi rumah jew.....walaupun aku xjog tapi jadi la...amek angin pagi....kot2 segar sikit....aku neh kan asek xsehat jew 2,3 hari nie...huhu jadi inilah masanya...aku menghirup udara segar..bagi segar sikit kepala hotak..xde lew aku asek sakit kepala je kan....hehehe

Neh tengah tunggu en.suami berlarian...so, aku pun berbloging la sekejap....heheehe sempat jugak la snap 2,3 gambo kan....well u noe ke....heee


Muka org bangun awal pagi....kompom2 lew bolom mandi!!Hahaha n aku dah gomok!!






Peserta marathon 0.5km..hahaha 3round tasik dh pancit..hehehehe




And now, aku dh terpikir nak mkn roti canai....hehehe mmg xsempat kurus lew en.suami....lepas buang lemak...aku ajak tambah lemak pulak...hahaha takde lew zalim sangat.....sikit ada la.hehehehe


Jum......mau gerak ke mapley....roti banjir 1!!!!hehehehe nyum3......










**jap g mau balik banting....malam neh UAI datang masjid kt dengan rumah dia....hehe tapi sebelum tue,of coz gik menjemput en. MAS kat subang dulu....hehehe baru balik.....

(Adk iparku keja mas...n masih single....sapa mau bole anto CV....hehehe)





No comments:

Thanks n lurve all!!!