Friday, September 28, 2012

tired


Alhamdulillah,,.....


Syukur ya allah....
K3kenyangan aku skang neh....
Selera makan macam orang gila melampau2.....hehe
Melantak 24jam sehari....(tipooo ok!)

Baru lepas lunch tadi....tapi badan tetap rasa lemah jew...
Maybe penat sangat kot....gile lemah sgt2...
Siap pakage lagi....kepala pening, badan sakit2....huhu
HaSil dari keaktifan aku tak g keja kelmarin....
Ape lagi....di rumah konon2 rajin mengamas sehari suntuk...
Memang lemah sangat la badan....penat tak terkata....

Aku siap set up meja study ku chantek2....ada gambar en.suami sebagai sumber inspirasi...gamba masa muda dia aku framekan...hehehe direnung2 kan, rupanya hensem jugak suamiku muda2 dulu...kurussss seh.....smart....heee skang dh membulat comel....dah xhensem tapi kiut sgt dgn pipi tembamnyer.....hehehehe

And tido plak lambat sebab tunggu en.suami pulang dari outstation....kol 11 lebih baru sampai....lepas dia sampai, buatkn dia punya makan malam..sebab dia bolom makan....penat ke x ker ku gagahkan jua diri ke dapur...sayang suami kan...xkan nak bia lapo pulak kan...huhu dalam kol 12 lbh aku dh melingkor atas tilam...dah tak daya dah....huhu  and trus zzzzzzz smpai pagi.....

and bangun pagi terus lemah 1 badan....huhuhu

Neh kat opis neh pun rasa macam nak balik je cpt2....haishhh sakit kepala...macam nak hantuk je kat dinding...hurmmmmm

Mau g tido lah di surau....solat n trus ZZZZZZZZZZ........hehehe

Jum2...meramaikan surau..hehhehe






**malam nie macam nak makan nasik dgn ulam n sambal tempoyak.hehehehe




2 comments:

anariffin said...

along...banyak2 rehat ok..kamu tu dah ler kurus ya hamat...rest...temao lasak2 tau

Asiah AM said...

Baek sis...hehe skng dh gomok skit dah..u too sis...tk cr ye bkl pengantin baru...hihi ^^,

Thanks n lurve all!!!