Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 18, 2012

Lollipop


Alhamdulillah.....

Kekenyangan sudah..baru lepas lunch....makan kat opis jew....aku taaw laksa dari rumah pagi tadi....(penyakit malas nk kua tue mkin menjadi2....)

An now aku sedang mengunyah lollipop pulak..hahaha

Siyes weh...skarang neh...selera makan aku 2x ganda dari biasa...

Mengunyah je kerjanyer sepanjang masa....

Kalau takde gula2...asam pun jadi....kalo tak biskut ke...roti ke...memang kat dalam laci kat opis neh penuh makanan aku dah isi...heheheh teruk kan....

Dah kompom2 kalo gik timbang berat...mau berat aku dah bertambah...huhuhu nasib la badan...bukan selalu nak besarkan....hehehehe

Doc pun ada cakap...selera makan akan bertambah sebab baby dah sedut sama apa aku makan....jadi aku kena makan banyak2 untuk share tenaga dengan baby.hehehe

Sabtu nie ada class kat KPMC dengan en.Suami...heeee class untuk masa depan....and hari ahad aku ada class aku pulak..haduyai...malas rasa..huhu sebab hari ahad...kalo sabtu rajin sikit la.hihihi

Sedap pulak mengisap lollipop neh...hurmmm aku rasa macam aku makin suka makanan manis2...haishhhh bahaya betul.......huhu kena kurangkan neh....

An now ku kt opis neh kebosanan.....laptop rosak pulak....kerja satu habuk tak jalan...dhlah kerja belambak....lembab pulak orang IT ku neh nak betulkan..haish.... (dah order laptopbaru...tapi lembab pulak nak sampai..hummmm)


Melengu jela kerjaku sampi petang rini....bagus jugak..besar harapan untuk aku tido..hehehehe








**bila2 free nak ajak en.Suami gik shopping la...baju,suar sume dah tak bape nk muat....huhuhuhu Almaklum la....ada part yang dah membesar..hihihi





No comments:

Thanks n lurve all!!!