Monday, October 1, 2012

sup ayam - meleleh

Alhamdulillah.....


Kekenyangan sudah.....
Syukur ya allah...

Malam nie punya menu ialah sup ayam.....
Memang meleleh habis....
Tadi gik giant shoping barang2 dapur sikit...tak sikit sangat la...penuh troli jugak la.huhu Hehehe biasa la...shoping tok stok sebulan....Kul 8 lbh baru sampai rumah...
terus bersilat kat dapur....hehehe Dapat la hasilkan sup ayam....n cili kicap...

Sup ayam + sambal kicap memang kegemaran aku n en.somi...
Makan sup jew....xdor nasik2....sbb memalam memang  en.somi xnak makan nasik...
Mau yang tak berat sangat....janji kenyang n tido lena...hehehe

Memang mengancam habis la...en.somi makan sampai meleleh peluh....Mau taknyer, siap je masak, dengan periuk2 aku hidang skali...Memang suka makan time panas2....baru masyuk!!

Pecah peluh...haaa baru terasa sedapnyer..hehehe
Siap en.somi meleleh2 poluh....kena pulak sambal kicap yang podes...fuhhh lagi laaa tenganga....walaupun pedas, tapi makin sedap d makan dengan cili kicap...hehehehe


Neh hasilnyer.....dari penuh periuk tinggal la banyak tue jew...huhuhu kami memang kuat mengkedarah...heehehee




Sup ayam n cili kicap....fuhhh tenganga :-)




Sup memang makanan yang selalu ku masak sebab en. Somi suka makan....kat rumah neh..memang menu nyer sume men rebus2 jew....kurang makan makanan berminyak n berlemak...hehehe jaga kesihatan lew konon...hahaha


Bila dah kenyang neh...biasalahkan...mata pun makin mengecil...hehehe jum...kerjakan apa yang patut and bole ZzzzzzZzzzxx......hehehe










**dalam proses nak belajar masakan korea...diakan banyak menu sayur n sehat2....hehehehe





No comments:

Thanks n lurve all!!!