Thursday, October 4, 2012

Cempedak goreng

Alhamdulillah.....




Hari ini kat ofis sangat tak banyak kerja...
Jadi masa yang terluang digunakan untuk melengu,,....
Hehehe and time nie jugak lah tiba2 teringat cempedak goreng panas2 siap dengan teh o panas untuk minum petang....wah masyuknyer.....

Dah lama rasanya tak lepak di rumah untuk minum petang...hehehe
Sedapnyer kalo lepak2 di balcony rumah sambil minum2 kan....kena angin sepoi2 bahasa pulak...aish memang mengancam habis.hahahaha

Berharap weekend neh berpeluang untuk menikmati saat sebegitu....teruja nak tunggu weekend menjelma.hahaha

Apa pun....hari nie tetap nak cari cempedak goreng...sedapnyer lah hai....
Nyum...nyum...nyum....meleleh air liur....huhuhu


Dah gtau en.suami...and dah ajak dia g pasar malam...mencari cempedak and goreng pisang...hehehe bab makan en.suami ok ajew....hehehe shukew2!!













**teingat cempedak goreng yang mak buat...amek buah kat kebun abah, pas tue balik terus goreng...sedapnyer......bila lagi la ada kesempatan nak makan buah cempedak kebun abah...harap2 sebelum meletup boleh makan dulu.ahahahaha







No comments:

Thanks n lurve all!!!