Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 10, 2012

Emergency Leave

Alhamdulillah....


Aku baru jew masuk opis.....hari nie amek half day jew....
Bertolak dari Banting ke opis....


Last night, papa masuk spital.....pengsan masa maen badminton....
Tekejut beruk kami...dah kul 12 malam dah....tiba2 mama kol gtau papa masuk spital,......
Lagi best time tue, aku dah siap2 kemas tilam nak tido dah.....
Dengar2 papa pengan, terus bulat bijik mata.....hahaha


Dalam kol 2 kami sampai kat Hospital Banting....lepas mama kol, terus kemas beg and gerak....
Jadi lambat sampai sebab gik amek adik iparku kat subang dulu....memusing2...itu yang jadi lambat.....huhuhu


Sampai je spital, mama cakap,papa dah sedar....
En.suami jew masuk tengok...aku tak masuk....takut....huhuhu
Aku kan penakut...tambah2 time tue banyak kes emergency baru datang....
Dengan budak nages, dengan orang tua...macam2 jenis sakit ada...kompom2 aku xmasuk...takut!!Huhuhu


Bila en.suami keluar dari bilik papa, katanya papa kena masuk air ekut hidung....wayar2 berselirat kat dada, kat tangan...seram aku dengar...huhu


Tapi alhamdulillah....kul 4am cam tue dah boleh balik rumah....papa dah ok...lepas masuk air semua kan....dia dh okay.....syukur xda penyakit serius....pengsan sebab dia penat sangat and xmakan before gik maen badminton....hihihi bapak mertuaku!! Macam2......doc cakap gastrik pun ada...sebab dia muntah banyak kali and dia cakap sakit perut....huhu


Lepas doc check sume, and ok,,,...doc bagi ubat, terus balik.....huhuhu

Tapi aku macam frust jugak la....spital kerajaan memang cm tue kan...check sikit2 pastue bagi ubat and suruh balik.....hurmmmm cuba la check detail skit....check smuanya.....drah pun xcheck....juz tana je, ada drah tinggi tak, ada kencing manis tak...and of coz la orang tua neh cakap xder.sebab tak penah gik check pun sbelum nie...huhu entah la.......

Apa pun Alhamdulillah.......janji semuanya selamat.......


And aku pun half day la rini....ekot hati mau mc je trus...tapi sebab en.suami ada urgent hal petang neh dengan client, terpaksa la balik awal....huhuhu


And now kebosanan di opis sebab xder keja....tengah PD1 memang xbuzy langsung...masuk PD3 tak cukup 2 tangan...heee so masa free neh gunakan sebaik mungkin.....kita ENJOY!!!!!!!! HEHEHEHEHE











**weekend neh balik banting.....erm...ingat nak masak nasi ayam lah....macam best jew kan.hehehehehe







No comments:

Thanks n lurve all!!!