Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 16, 2012

Asignmentsssssssss

Alhamdulillah.......


Dah banyak hari aku sangat tidak buzy di opis....

Buat2 buzy ada la......hehehe saje lah kan....membuzykn diri.....kang orang nampak aku goyang kaki jew kang ada pulak yang tak puas hati......biasalah.....

And aku membuzykn diri dengan kerja bukan kerja opis....neh kerja rumahku....

almaklum la.....student lah katakan....buzy dengan asewment lew...hape lagi kan....

Huhuhu padan muka aku...sapa suruh jadi student kan....hameklah kau....huhu

Aku ada 3 asement kena anto end of dis month...and now, satu titik pun aku belum siap lagi....uhuhuhu bila nk start buat pun tak tau la....huhu

Rasa2 macam nak start buat malam nie satu..... nak buat PSYCHOLOGY dulu....sebab nampak macam senang.....hihihi macam la....xtau la senang ke x kan.....hihi lagi 2 aku buat next week jelah...hahaha

Rasa macam debor2 plak sem neh.....ntah la....sem depan rasa macam nak postpone je dulu...sebab exam time tengah dalam pantang......class bole je pegi macam biasa cuma exam je yang agak bermasalah....huhu ntah la....masih dalam pertimbangan....


Apa pun...sekarang ini aku sudah berada dalm mood bercuti di kampung.....heehee
Cuti raya haji lah katakan.....lagi tak sabar nk balik kampung bila dah ajak abah buat lemang raya nie.....teringin nak makan lemang jagung....so,ajak la abah buat....tapi tak tau la jadi buat ke x...sebab abah cakap susah nak cari buluh lemang sekarang neh....walaupun umhku di kampung....macam2 susah nk dapat.,.....

Harap2 dapat la buat....sebab aku memang sengaja balik cuti awal....hehehe


Dh la....malas nak membebel banyak2....banyak lagi kerja aku nak buat neh.....tatata nanti bebila ku smbung....banyak bender nak story mory benarnyer....huhuhuh











** hujan tengah lebat...siap kilat guruh lagi....kalo di rumah dah lama aku membongkang......huhuhu







No comments:

Thanks n lurve all!!!