Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, November 19, 2012

Baby & Somersault

Alhamdulillah.....





Hari ini aku kembali bekerja setelah hampir seminggu bercuti.....syioookkkk woo cuti lama.....and tk syiooookkkk woo bila dah kena start kerja balik.....hari ini dengan malas jew bangun pagi siap2 datang kerja.....rasa nak melepak je kat rumah.....haishhh nasib la tuntutan sara hidup sangat tinggi masa sekarang neh...kalau tak, kompom dengan rela hati aku nak jadi surirumah sepenuh masa....hihihi jeles rasa tengok orang yang boleh duduk rumah....tunggu suami balik....uruskn rumah and anak2....wah...bestnyer hidup!!! Tak sabar ku nak merasa saat2 seperti itu.....hihi




And today, aku punya badan rasa lemah and sangat penat.....huhuhu sebab malam aku asek tido lambat jew....baby dh pandai buat somersault....lagi la aku tak bole tido....huhuhu sabor jela....dah makin besar makin kuat dia buat somersault...dulu rasa sikit2 jew...macam kuak kupu2 jew...skang dah makin advance...makin kuat tenaga aby tecik nie....hihihi ape pun aku suka bila dia aktif....teruja bila tiap masa dia bergerak....kalo dia diam jew...mula la aku kacau dia....hehehe tapi yang tak tahan, waktu paling aktif adalah pukul 12 tgh malam ke atas....alahai sayang aby tecik neh.....betul2 dia sayangkan bubu dia....jangan nanti dah keluar and kekal aktif tgh malam.....kompom mata panda bubu n baba dia g keje tiap2 hari...huhuhu



Ape pun....bersyukur sangat...aby tecik neh sehat and aktif....alhmdulillah....next appointment on next Friday....tak sabar nak pergi check up taw....nak tau muger ke bibird ke kan....and dah bole beli barang2 yang perlu....dah survey ape nak beli....and sangat teruja...sebab semuanya comel2 untuk aby tecik neh....hihihi babanyer pun dah teruja nak beli macam2.....dah budget siap dh apa nak beli dulu.... jangan tak tau, my mom n dad in law pun dah join sama excited nak beli barang bby....hehehe alhamdulillah.....syukur....semua menanti penuh gembira....



Semoga aku n baby selamat n sehat2 selalu hendaknya....ameeen







**semoga segalanya berjalan lancar....hingga saat kelahiran nanti....ameen......









No comments:

Thanks n lurve all!!!