Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, November 8, 2012

List barang baby

Fuuuuuhhhhhhhhh..........




Memang bosan sebosannya kat opis neh bila semua keluar pergi seminar......rasa macam sunyi sepi lah......walaupun ada jugak la 2,3 orang yang tinggal...tapi bila semua tekun buat kerja...memang macam tak wujud manusia....ku ditemani lambakan file dan kerja2 yang bersepah...hihihi sambil2 nonton cite korea Innocent Man......well, kerja ada tapi cite korea smpat je aku layan....hihihi selingan.......



Sesambil layan cite korea, sempat jugak aku mencuci mata usha2 barang2 baby ape nak beli nanti.....ala2 survey lah katakan...so, paham2 jela yer...betapa takdak kerjanya aku kat opis neh...hahahaha bukan xdak kerja...kemalasan tue mengatasi kerajinan yang cuma ada 30% neh...hahaha



Survey punya survey.....usha punya usha....click punya click....pikir punya pikir...aku dah come out dengan satu list aku buat dekat excel.....haaaa hamek kau.....skali tengok macam2 dah aku listkan.....dah tue mula la jadi cam gelabah sikit....sempat ke tak ku nak beli semuanya dalam Jan nanti....haishh risau jugak takut xsempat nak tawaf shopping mall...almaklum la...time tue dah melabu dah lew jugak....hope sempat la.....tapi kebanyakn blog yang ku tengok di0orang punya post semua start beli awal....6 bulan preggy dah start beli dah.....so, pikir2 balik...okay jugak kalo aku dah start beli sikit2 kan.....huhuhu takde la nanti tergopoh gapah sangat kan....hihihi



Inter mission.........



Dalam list barang....aku dah letakkan berapa kuantiti nak and dari mana aku nak cari.....so, starting from today.....aku kena survey and choose the best 1 for my lil honey nanti......heehee kadang2 rasa truja bila nak shopping untuk baby neh...tapi kadang2 risau jugak..takut terlepas pandang benda yang penting......and i should b more careful in preparing the best thing for lil honey.....hope everything okay lah kan.......



Sekali congak budget....adalah lebih kurang 2k jugak la i need to spend for all those things....nie baru yang penting2...yang remeh temeh belum lagi.....huhuhu Insyaallah.....harap xder yang kurang la bila my lil honey lahir kedunia nanti....mudah2an...ameeenn......



Hehehe keterujaan mengatasi segalanya......dah teruja tengok baju baby yang cute2...and booties mitten yang comel2......hihihi tak sabar kau nak gik shopping nyopping neh.........




Alhamdulillah.....untuk baby, aku dah save lil % from may monthly salary....so, wut i want to buy i just choose and buy....and papa's money will use to buy everything with papa' permission lah.....tak bole la nak hentam kromo je kan....ngamok nanti.....jadi, kalo aku membazir duit aku beli ape yang aku suka walaupun tak penting kompom xkena marah...hihihihi shukewwwwwsss sangatsssss!!! Aiwwwe....




Baru ku tahu perasaan ibu2 bila berhadapan dengan barang2 anak neh...memang sanggup berabis sebab nak belikan anak yang comel2....tak belikannuntuk diri sendiri tak jadi masalah pun.hahahaha



And belum pape lagi, aku dah pikir dah...kompom nanti gaji aku habis beli barang anak jew.....sronoks sangat rasa.....sebab skarang neh...barang baby semanya comel2.....tak mampu nak menahan nafsu nak membeli...itu kompom punya.....huhuhu









**Baby dah menendang2 dah neh....sebab bubu dia bolom menunaikan ape yang patut lagi.....jum2.....nanti sambung membebel bab len pulok....hehehe (baby sangat aktif sekarang neh.....xberenti berpusing...hihihi)






No comments:

Thanks n lurve all!!!