Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 10, 2012

1st Paper

AlhamdulillAh.....



Final exam dah bermula.....and today i got a paper.....BC bukan la subject yang susah...tapi sebabkan aku bru pagi tadi bukak buku....so agak susah jugak la nk jawab....memang jawab full....tapi betol ke salah ntah la....hahahahaha


Dah siap cakap pada en.somi pagi2 hari lagi....ada harapan nak kena repeat paper sem depan.....hihihihi dah macam nampak dah bayang2 nak kena repeat tue.hihihi...



Habis exam terus lepak kedai makan and aku dah kenyang makan tengah hari.....tunggu masa nk balik tido jew neh...hihihi Tunggu en.somi amek and hantar balik rumah.....sebabnya aku malas nak drive sendiri...so, en.somi la driver paling setia untuk hantar and amek aku dari kolej.hahahaha



Ada lagi 2 paper perlu aku habiskan....hehehe so....sangat tak sabar and lepas tue aku free 1 sem....awal2 lagi dh defer...sebab exam untuk sem depan time aku dalam pantang....mana sanggup...hihihi nak rehat btul2 malas nak sakitkan kepala sekejap....lepas tue aku sambung la balik....aku yang bayar aku punya suka la....nak stop ke nak trus kew kan....(mesti ada yg kata...hape la...kejap bnti kejap sambung kan...bila ntah nak habisnyer...) tetiba aku emo sekejap...sebab ada makhluk allah neh penah cakap cam tue....for me it is very easy, as long as aku xguna duit kau,xsusahkan kau, and kau tak perlu nak judge aku itu and ini.....apa aku nak buat aku punya suka lew!!!!!!......kalau aku tak belaja tinggi2 pun ape kau kisah....haahaahaa memang emo habis neh....hihihi ckup2...malas nak emo sangat....




Aku nak beranak ke, nak bukak kilang anak ke...its up to me.please....stay away from my life!,,,,TQ......


Lambat plak en.somi neh...aku dah habis nasik sepinggan dah...huhuhu mata pun dah kuyu....bukan ape..penat sebab semalam kul 12 baru sampai umah dari kampung.....balik kidnape buah2 kat kampung bawak balik sini....hihi bukan takat buah..memacam lagi aku hangkut bawak balik.....ape ada sume amek!!!bapakku punya....suka hati la ku nk amek ape pun kan....hahaha ape kau kisah!!



Dah cukup membebel melepas geram....hihihi nak sambungg listkan barang baby ape yang perlu di beli...takat la nie...aku rasa dah 50% satel.....sebab makku tolong belikan ape yang patot sikit2...hihihi and now....untuk mission terakhir completekan ape yang belum sebelum sales hujung tahun neh melambai meninggalkan aku.hahaha tq la mak n abah sebab memahami kebuzian anakmu ini....nasib la mak n abh tolong sikit2...kalau tak..mau nak dekat bersalin baru aku sempat completekan ape yang perlu....huhuhu



Memang gile2 sale sekarang neh...tapi aku dh kurang minat nak serbu sale neh...ntah la....ramai sangat manusia and membuatkan aku rimas....kalau bukan sebab nak beli barang2 yang memang perlu...xdernyer aku nak meredah kepulan manusia kat shopping mall tue.....ala....sale and tak sale harga tak jauh beza sangat pun....Jadi malas aku nak bersesak....dah habis sale pun bole je beli lagi....depends la pada kerajinan aku n en.somi....samada nak gik cuci mata ke x time sale neh...en.somi xminat sangat nk jalan time2 sale neh...sebab ramai orang...sama la macam aku....rela lepak kat umah....hihihihi


Malam nie nak balik umah FIL......esok kan selangor cuti....hihi balik hantor kiriman buah2an dari kampung.....penuh bonet keta....bukan penuh buah jew...somut pun bersarang....pakku siap cakap lagi..."semut tue pun nak pindah dok KL jugak..." owh....tolong la....kat sini pun banyak somut taw.hahaha sabau jew laa......



En.somi dah otw.....get ready for going home and have a sweet dream......hahaha tapi xsweet sangat la...petang kang da technician panosonik nak datang rumah repair mesin yang rosak....haish...kacau betul.....hurmmmm



Dah la...chiowww....nak kemas2 mau pulang...sementara en.somi nk datang..hihi


Tatatatatata..............♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡












**mood excited and tak sabar....hihihihi XD






No comments:

Thanks n lurve all!!!