Tuesday, December 25, 2012

Tea time


Alhamdulillah......






Kekenyangan petang2 cam gini.....la nie dok tengah pekena kaya butter toast and orange smoothie kat old town......memang tarak guna tadi gik jalan2 taman.....bakor lemak skejap lepas tue kumpul balik.....hehehehe




Petang2 memang macam dah jadi habit untuk hari cuti....kompom nak minum petang kat luaq....padahal, kat umah macam2 ada untuk minum petang......sekarang neh rajin jugak ku minum kopi....haishhh jangan baby esok kua kaler cam kopi dah la.hahahahaha




Bukan takat aku je tambah lemak...en.somi pun sama naik.....aku nak makan kompom dia kena teman....kompom kena makan sama....hahahah apa boleh buat...support bini.....gomok pun gomok lew....hihihihi xpe, nanti lepas baby dah kluar bole diet sama2...hihihihi nak kembali ke berat asal....mudah2an berjaya.....huhuhu






Selamat minum petang semua ♡♥♡♥♡♥♡











**Balik makan nasik pulak la......lauk rendang ayam tengah hari tadi....hihihi















No comments:

Thanks n lurve all!!!