Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 30, 2013

Selamat Berbahagia Sahabat.





SELAMAT PENGANTIN BARU SAHABAT!!!!!!!!



Alhamdulillah.......

Selesai sudah majlis perkahwinan sahabatku.....dengan meriahnya......

Semoga bahagia, berkekalan ke anak cucu.....hingga akhir hayat.....


Selamat melayari alam rumah tangga.......sentiasa bertolak ansur tika susah dan senang.....jagalah ikatan perkahwinan yang dibina dengan sebaik mungkin.....itu amanah untuk kita.....



Insha Allah......moga jodoh berkekalan ke syurga.....di samping anak2 yang soleh dan solehah.....ameeen.


Selamat sudah sorang sahabat aku.....tinggal lagi dua.....harapan cepat2 la Shafini and Ina pulak join da club......Ila dah join club isteri2 mithali.....and tunggu nak join kelab ibu2 mithali pulak...hihihi ameeen..mudah2an cepat2 dikurniakan cahaya mata.....


Kepada Shafini and Sis Ina.....aku doakan kalian pun cepat2 mengakhiri zaman bujng kalian......tak sabar rasa nak berkumpul ramai2 and masing2 bawak anak and berkejaran dengan anak2....and anak2 kita pun jadi kawan baik macam kita.....heeee best kan angan2 aku......


And yang pasti....kompom2 pinie kurus lepas dah kawen...penat berlari kejar anak...kan...kan...kan...... :-)



Kepada Ila...so sorry, sebab aku xdapat membantu apa2 masa majlis kamo.....aku tolong makan je......huhuhu......tapi thanks to Pinie sebab dia telah mengisi kekosongan yang aku tak mampu isi.....membantu tak kira masa.....



Insha Allah......majlis Pinie and Ina nanti aku akan hadirkan diri untuk makan...hihihi untuk membantu tak berani nak berjanji lagi la...hihihihi



Cepat ja masa berlalu...kita dah punya kehidupan masing2......10 tahun lepas kita budak hingusan lagi.....boria sekolah kita lah tue...xdak orang lain dah.....budak clas 3A tapi perangai xmacm budak 3A.hahaha rindu weh zaman sekolah dulu......and sekarang masing2 dah dewasa...dah jadi bini and bakal mak orang dah......hihihihi



Apa pun.....ku harap persahabatan kita nie biar lah berkekalan sampai bila2 pun.....ameeenn.




Nie antara gamba yang aku ada masa kenuri Ila......and ila nanti cepat2 upload gamba kawen kat fb...nak tengok!!!!Hihihihi











































**nnti bila2 free...kita try berkumpul ramai2......rindu!!! Kita buat ala2 picnic sama2 ke kan....hihihih








No comments:

Thanks n lurve all!!!