Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 19, 2013

The Street Cafe


Last night after en.suami habis maen badminton terus ajak dia cari korean foods...terasa macam nak makan.....hihihi



Nasib area SS15 ada satu kedai korean and paling best ianya halal. So ape lagi.....menggedik2 lah aku ajak gik makan kat situ...hihi



Menu yang agak menarik and femes dalam citer korea ada.....aku pun terpengaruh la nak mencuba rasa....hihi



Neh apa yang kami order......




chentaquqasehmu

Menu dia yang kaler maler...chantek!!!hihih






Antara pilihan yang ada...pilih2!!!






Nie en.suami punya makanan.... raboki grilled cheese atau pun megi cheese!hahahaha






Nie bibimbab aku punya...dah siap gaul..hihihi






Ini masa belum gaul....ada sup n kimchi...nyum2.....
Aku makan xhabis pun...nasi dia banyak sangat...huhu





Nie air yang kami order....
Honeydew choc for me and coffee street style untuk en.suami...
Sedap!!!!






Okay....kanak2 rebina sedang menconteng....
Kat sini bole tulis and tampal2 kononnya kite dah penah dtng sini.hihi







Ops....last skali...nie spicy rice cake street style....
Sedap.....sebab makan masa panas and pedas jugak la...hihi
Makanan paling femes kalo nonton cite korea....







Itu jela yang kami makan.....and hujung bulan neh bole try menu lain pulak....itu pun kalau baby belum keluar lah...kalau dah keluar xtau la bila pulak bole gik....hihihi



Kat sini harga dia agak berpatutan jugak la....xmahal sangat xmurah sangat..sedang2 jew....mampu milik lah boleh dikatakan...heheheheh



Sesapa yang suka and rasa nak try makanan korea boleh la gik kedai neh.....dia ada 2 cawangan....1 kat SS15 subang Jaya near taylor college and lagi 1 kat sunway pyramid....aku lagi prefer kat SS15 punya..xsesak sangat....kalau sunway pyramid paham2 jelah kn.....dalam mall...memang aku xbrapa minat....hihihihi







**act, semenjak menunggu hari nie....dah lama aku xmasuk dapur..asek makan luar jew....kalau masuk dapur pun time masak air jew...hohohoho teruk betul!!! Nasib en.suami aku xkisah...






No comments:

Thanks n lurve all!!!