Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 8, 2013

Half Year and One Month


Alhamdulillah......





Pantasnya masa berlalu.....
Tau2 je...lil princess aku neh dah 7 bulan dah....haishhh
Macam tak caya jew kan.....kejap betul masa.....



So.....Aku pun dah selama umur lil princess lah juga duduk rumah goyang kaki....walaupun sempat la juga keja xsampai sebulan....huhuhu siankan lil princess baik aku berenti jew...



Lil princess now sangat aktif merangkak ke sana sini....tinggalkan skejap jew....tau2 dah ada bawah meja...huhu risau nak tinggal lama2....nak masak pun aku tak biarkan dia main sorang2...rela aku letakkan dia atas kerusi dia and letak kat dapur dengan aku....budak tengah lasak kan..risau sangat nk tinggal....



Tambah2...dia dah aktif memanjat..bergantung di sofa....rasa2nya tengah nak biasakan kaki dia lew tuh...mak aku kata dah nak bejalan budak neh...aktif sangat....bercalar sana sini jagan kira lah....memang merah je...kejap tercium almari..kejap tercium lantai...haishh risau aku...tapi itulah lumrah budak baru belajar.....



Hari neh genap 7bulan..so dapat lah dia perangai baru...setiap 8hb setiap bulan mesti ada benda baru dia blaja....so, hari neh dia belajar xnak buka mulut bila dia dah xnak makan lagi...haish....kalau tak memang dia nganga jew...sampai nak luek balik baru berenti...sa0kang bila xnak je..trus muncung mulut xbuka2...huhu macam2 lah budak sorang neh.....huhu



Aku bersyukur jugak aku berenti kerja....in shaa allah...rezeki ada di mana2....tapi detik bersama lil princess kat rumah lebih berharga...detik melihat dia membesar depan mata aku sangat2 istimewa....aku boleh nikmati saat2 indah dia membesar....syukur...setiap yang terjadi pasti ada hikmahnya?...





**jadi surirumah sepenuh masa bukan 1 kesalahan.....aku bangga jadi surirumah...duduk rumah jaga anak, tunggu suami balik....akan ada suara sumbang yang mempertikaikan....biarlah.....








No comments:

Thanks n lurve all!!!