Wednesday, November 3, 2010

::not in mood::

Adui......lemahnnya rasa badan. Macam nak demam. demam!!!? xsukanyer... ya allah..jauhkan lah Aye dari sebarang musibah. Kat opis neh dah ader yang demam panas... mc 1 minggu dah...hmm jangan terkena kat Aye plak dah la...xmo2! t xleh bekerja dengan dengan senang ati..hoho agi plak minggu depan nak cuti raya. xkan nak mc lak agi kan..cam xpatot jew... (pekerja terbaek la konon.poyo jew!) ops...Aye kan sangat rajin bekerja...dah 3 bulan x mc taw. kalo x..tiap2 bulan mesti ade 2 ari mc.hahahah malas nak keja. dulu la..skang dah ader semangat untuk keja dengan bersungguh2...wow! bestnyer kejer...... (weks pliz la...) Neh pun xsabar benanyer nak cuti raya haji.. Xkisah la raya haji pun Aye tetap nak cuti lama2.hehehe

Tapi ari neh kat opis memang xder mood gilew nak buat keja... Aye habiskan masa baca novel on9 jek. itu pun pinar2 mata ngadap pc. Dah lew kepala pusing2 jew...hadoi! simptom2 nak demam sangat kelihatan. dengan sakit bibirnyer... pecah2 bibir..panas kot...tapi bebotol Aye minum air xbaek gak... Tambah pulak dengan sakit tekaknyer.pedih gilew rasa tekak..huh memang sah nak demam! Apew la nak buat untuk elakkan demam neh?xtaw la Aye...hmmm kalo kat kampung mesti best..tambah2 ade nenek lak an..komfom macam2 dah dia suruh Aye buat supaya xdemam! warghhhhhh...rindu nenek pulak! hahaha neh kalo demam esok komfom demam rindu nak balik kampung neh.hak3

Lambatnyer pukol 6! and....lambatnyer nak cuti raya...!
Dah 5.30pm...da agi 30minit nak tunggu jarum terpacak kol 6...adoi cam lambat plak jam neh bergerak. Aye dah tegedik2 nak balik dah neh.hmmm sabar la Cik Sha oi..jap je lagi tue..huhuh balik t nak singgah pasar malam. hari rabu Aye xmiss punya la pasar malam...sebab ader bakso yang agak sedap juga la kat pasar tue. boleh kata setiap kali ade pasar je Aye mesti beli... Erm,jap g nak gik beli bakso jew. pas tue balik makan ubat pas tue tido! mintak2 la xdemam esok!hehe kalo demam rugi. weekend dok umh x leh gi maner.. AGi plak ade orang janji nak bawak aye g strawberry farm. kalo demam melopas la Aye...jangan demam taw!hehe leh g pick strawberry t..hehe suker2!

Aye sangat suke makan strawberry. tapi yang fresh je..yang dah diproses Aye xsuka makan sgt!xbest.

@...Sha Awifa...@

No comments:

Thanks n lurve all!!!