Monday, April 25, 2011

Hasrat Hati-2011

Melampau tak kalo ku kata ku nak beli 'tutttt'...
Padahal baru setahun jagung keja.....
Bagiku xdak la melampau...hahaha
Sebab ku nak benda tue..and sangat diperlukan...

Target ku...be4 end of 2011 ku akan beli menda tue...
Aminnnnn.........At least ku ada gak harta sendiri...
Hasil titik peluh sindiri...wow!!!!

Adakah ku sudah matang untuk memikirkan semua ini???
Kalo dulu ku xkesahkan apa2...sebab ada bapakku support suma..
Tapi skang ku sudah mula pikirkan semuanya...heee
Bangganya...!!!!Akhirnya ku rasa ku dah matang....hahaha

Ya allah....permudahkanlah segala urusanku sepanjang 2011 nie...
Murahkan lah rezeki ku...agar aku bisa mendapatkan semua yang dihajati.
Dapat menggembirakan serta menyenangkan hati kedua ibu bapaku...
..............AMINN............


Perancangan masa depanku sudah bermula dari sekarang...
Opss lupa...me & Mr.Q...bukan ku sorang...
Maknanya..kalo ku beli tutt Mr.Q akan beli tutt jugak...
Aset sorang satu..sebab kami nie kepala hotak duit...
And ku sangat mata duitan & Mr.Q adalah pencari $$$ yang sangat baek...
Hahaha nampak macam jahatkan ku nie...Tapi tidak....
Ku memikirkan kearah yang bole melipat gandakan hasil yang dia dapat...hahaha

Untuk tahun 2011 nie..hanya hasratku yan akan dicapai dulu...
Tahun depan baru la Mr.Q mengoprak langkah pulak..hehehe
Fair & square la....dia susah saya bantu...saya susah dia bantu..kan3...!!
)Tapi rasanya dia ja banyak bantu saya...hihihihi(

Untuk mendapatkan itu ini saya & Mr.Q sudah membuat persetujuan itu & ini...
Oleh itu..marilah berusaha ke arah itu...heeee




 
**Aminn....permudahkanlah segala urusanku....walaupun tak semewah orang lain tapi cukupla dari xda kan.heee walaupun bukan seluas padang bola tapi jadila boleh berteduh dari hujan.kan3...heee




@...Sha Awifa...@

No comments:

Thanks n lurve all!!!