Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, January 16, 2012

Besday Celebration 2nd time

15th January 2012 - Sunday


Al-kisahnya nak celeb besday sorang budak comel neh 1st week of Jan....unfortunately she cannot come to my house at that time....sebab she quit busy pasal dah nak start INTRA kat KLANG....so postponed lagi la nak wat suprise tok dia..heee

Luckily she came yesterday...so aku pun dengan sronoknyers gik beli keks and nak wat suprise tok lil gurl neh....

And lagik best bila we've decided to celeb 3 of us together...hehehe yalah....sume besday dekat-dekat..selang seminggu jew...lil gurl on 30th Dec while her Bf on 7th Jan and me on 14th Jan...so apa salahnya celeb together-gether kan...hihihi

One small angry bird cake for me and big one for lil gurl and BF...heee sweets!!!




lil gurl punya kek sangat sedap!nyum3....
Neh beli kat Baker boy kat area umah....
Shedap punya...coffe flavour....heee




kek Angry bird neh pun sedap juga..heee =P
Neh plak kat HERO dekat dengan umah jugak...
butter cake biasa...choc flavour...heee



Weeee.......weeeeeeeee.....HAPPY BESDAY SEMUA!!!!! semoga Allah lanjutkan usia semua...dimurahkan rezeki yang melimpah ruah....diberi kebahagiaan di dunia dan akhirat...mudah-mudahan Insyaallah.....

For me...i wish everything i've plan will going smoothly......and Allah permudahkanlah segala urusan aku untuk tahun ini....serta aku diberi jalan yang lurus yang penuh dengan cahaya supaya aku tidak sesat ke lembah yang tidak sepatotnya......and i wish to become a great wife to my future husband and great mother to my future child....ameeennnnnnn...........this is the last besday aku celeb as single...next year Insyaallah as sumone wife dah lew...heee



Neh antara kenangan-kenangan untuk tahun neh..heeeee



Happy birthday lil gurl... =)



Happy Birthday Hisyam (*__^)



Of course la nak jugak...hahaha
HAPPY BIRTHDAY to me.....weeee!!! =p




Naek plamin next year maybe...insyaallah...saya doakan kalian ber2...heee




TQ lil gurl...tapi aku nampak macam cacat sikit..hahaha neves neh!!!







Wajah-wajah kegembiraan...ameennnn
Semoga kegembiraan ini sentiasa milik kita.... ^__^







Tq dear for everything....i wish i get  itu ini..and i dapat..tq so much dear!
LURVE u much!


First person wishing on my birthday of coz la Mr.Q...he always be the first....heee dats y i lurve him more n more n more....he is my bestfren...he is my mom n my dad bila saya di sini yang jauh dari keluarga tercinta....dia jugalah teman bergaduh teman bermasam muka..teman menangis kala sedih teman ketawa kala bergembira...dialah teman terbaik untuk saya....Alhamdulillah...dia jugalah bakan menjadi teman seumur hidup saya....Insyaallah....aku dapat Hadiah paling bermakna untuk my besday dari dia tahun neh...i'll never ever forget it.....TQ so much dear..setiap detik akan ku kenangi sepanjang umurku......

Opsss.........sambung semula....hahahaha teruskan mencuci mata walaupun gamba takberapa cantek background die..hehehehehe sori lew...minggu neh buzy tak sempat kemas umah..hahahahaha













nyum2.....awwww!!!sweet der...jangan jeles!
Background yang macam besepahkan..hahaha rumahku2...hihihi




Alhamdulillah.....semua diakhiri dengan wajah kekenyangan..hehehe syukur untuk rezeki hari itu...

Mudah-mudahan....tahun-tahun yang mendatang dilimpahi rezeki yang melimpah ruah....bole berkongsi dengan ramai lagi..kan........Insyaallah.....amennnnnn






**Celeb besday yang kekadang terasa sayunya...dont noe y...feel like sumtin missing...hmmm mybe juz perasaan je kot.....






No comments:

Thanks n lurve all!!!