Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 18, 2012

Famous Amos or Cold Storage

At home....

Tired....just finished my dinner...only KFC..huhuhu







Went to Alamanda with Mr. Q..the only reason is to find something from my list that i need to have....

First,masuk FA..pusing2 then i find it!YES!!!!but...Mr.Q cakap  kita survey dulu kat cold storage cam mana...okay.....

Aku pun jum kan jela..heee bab tau...CS pun banyak choice jugak kan.....hehehe di CS pusing2 jumpa la 2,3 jenis yang aku suka...so amek-amek dengan rakusnya lah..hahaha ada jugak yang aku nak xdew....so kena gik balik FA la kan....bayar-bayar ape yang dah amek sume kan....pastue gik la FA balik....hehehe

Neh jew yang sempat beli kat CS yang menarik perhatian...heee




Neh jew yang berkenan di mata...heeee
ini jew pun dah ringan sebelah poket..huk3 terpaksa...kehendak punya pasal.


Neh mudak yang cebuk nak amek gamba jugak dengan choco...hahaha sib baek nomey.



Kat FA pilih macam-macam jugak la....and harga dia agak okay la....total sume skali lebih kurang macam kat CS jugak...cuma lebih sikit laa....heee neh jew antara choc yang aku beli......okay la..agak menarik...hehehe lagi menarik dapat paper bag lagi..dah lama ngidam nak paper bag FA neh...aku neh memang suka kumpul paper bag..macam-macam jenis ada..hehehe





Comel kan...munger-munger tuh!hehehe





Cookies tue tok makan malam nie...
heeee yang lain tue lain cerita.hehehe




Lepas tue....teruskan pencarian seterusnya..hehehe pusing area yang ada jual kurma and kismis lak.kat depan A&W kalau tak salah pandang tadi.hehehe....macam-macam pilihan ada...harga agak berpatutan....murah jugak la....kat situ aku beli peanut candy sama...shedap!!!!Mr.Q yang ajar aku makan mulanya...pas tue dah reti makan and shedap....nak slalu la..hahahah 




Beli kismis dalam tupperware tue RM10 jew sebekas..okay la...
Pas tue kurma tue baru RM16...quit okay la...nampak macam sedap..bolom rasa lagi...
Hee xyah tunggu bula puasa nak makan kurma...hari-hari dah bole makan dah skang...
Merata dah ada jual.....sediakan money jew.huhu
Aku suka makan kurma...tambah2 wat cokodok kurma...sedap weh!!!nyum3.....






Neh la peanut candy tue...macam kacang tumbuk rasa dia..
sapa suka kacang mesti suka candy neh....
Aku bukan penggemar kacang tapi aku suka makan candy neh...
Satu paket RM16...dalam ada berapa xpasti plak...
Dia ada 3 flavour...bijan,coffee and peanut....hee try la beli...
Komform tak menyesal...hehehe

Otw nak balik tue sempat lagi cuci mata tengok shawl baru..hehehe dapat jugak la 2 helai..hehehe



Dua-dua kaler choco..heee sukew sgt!!!






Dah siap shopping sume2nyer...gik tapaw KFC pas tue balik....

Sampai umah...makan-makan pas tue mandi and now dah nantok...heee jum zzzzzzzzzzz!!!!!!!!

Ada best punya story...pasal besday gift..(ada mudak nanges kowt tadi..hahaha)..esok la cite...dah ngantok..heee


Gud nyte Alls....sweet dream....








**Esok Mr.Q outstation sudey...jumaat baru jupa...hehehe macam nak rindu plak....





No comments:

Thanks n lurve all!!!