Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 17, 2012

Starbucks + Big Apple

Last Sunday nyte having dinner with Mr.Q at Alamanda, Putrajaya.....got donuts from big apple and drinks at Starbucks... just light dinner....light??hahaha yela sangat kan....


One Coco capucino for me and caffe latte for Mr.Q....and one egg ape tah nama dia...susah nor nak sebut..makan reti lah....hahahaha 





Choco Capuchino...yeke nama die?ntah la....
tapi ada coco2 la bunyi dia.hahaha





caffe latte yg telah di tambah cinnamon dalam dia..
Mr.Q suka benor letak cinnamon neh..haishhh bau sedap la..minum xlalu saya..heee





Grande untuk kami..heeee




Neh la egg ape tah nama...dalam dia ada eskem..nyum3..shedap!!!!




Penuh bergaya nak makan...makan jela der...hahahaha




My Fav...nyum3...in 2 minutes aku dah habiskan..hahaha sangat2 suka!!
Kalo xder big apple...J.CO pun ok...DD xnak la..xsuka sangat!heee




Nyum3





Muka kekenyangan!!!!hahaha xsnonoh!!!!





Starbucks neh kadang-kadang gik minum boley lah..lepas-lepas giant nak minum coffee dia..kalau slalu..ghabak la poket aku citer dia...hahaha kan...walaupun bukan aku yang kua duit kan slalu...tapi aku terasa jugak la tempias kerabakan poket tue..hihihi prihatin!!! sangat lah kan...kalo xdapat mau guling3 aku kat situ nak jugak2...hahahahah Takde lah...maen jew...xder la aku kejam sangat kan....heeeee



Stop cite sal makan-makan...entry aku 2,3 ari neh sume bab makan...hurmmmm (ptot la aku rasa badan aku dah macam gomok sikit...hihihihihi) Lepas neh cite bab laen lew pulak..hidup aku neh penuh dengan aktiviti makan-makan jew...hahahaha sabor jelah!




k lah...nak chiooowwwww dah....office hour dah habis..aku pun nak gik mencuci mata sambil mendera kaki berjalan...jum IOI MALL jum....mau gik shopping sampai ghabak!hahahah




TATATTATATA...................






**IOI Mall depan office jew...tapi mau pulang dulu amek PS adikku...nak anta baiki...lupa plak bawak  pagi tadi...(sebab bangun lambat..kantoi!!!hahaha) bubye2......jum shop2 jum..........







No comments:

Thanks n lurve all!!!