Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 24, 2012

Penat yang berbaloi

Baru sampai KL kol 8 lebih tadi dari kampung....penat sangat terasa...sebab kepenatan hari Ahad belum habis lagi...sambung penat perjalanan jauh hari ini pulak....hadoi la....


Tapi rasa sangat berbaloi dengan kepenatan yang bersisa neh....segala kepenatan penuh makna serta kebahagiaan...yang dikongsi bersama insan-insan tersayang.....


Alhamdulillah..segalanya berjalan lancar seperti dirancang walaupun ada sedikit cacat celanya tetapi semua itu tiada apa-apa....biasalah..tiada manusia yang sempurna....pasti ada kekurangan....tetapi ku bersyukur kerna segalanya telah selamat seperti yang diharapkan....


Tinggal lebih kurang 4 bulan lagi untuk step seterusnya.....rasa macam terlalu cepat tapi itu adalah yang terbaik untuk kami...mom n dad pun dah suruh cepat2kan semua urusan....insyaallah....


Harapan agar segala yang dirancang akan dapat dilakukan dengan baiknya....dengan izin allah segala pasti baik-baik saja....amennn....dengan bantuan orang-orang tersayang pasti kami dengan mudah dapat menyempurnakan segala persiapan....mudah-mudahan.....


Terlalu penat untuk aku teruskan apa yang mahu aku ceritakan...cukuplah...disini dulu..pasti akan kau lapangkan waktu di hari esok untuk cerita berkaitan majlisku yang lepas...insyaallah....




**Setelah bertukar status....aku rasa segalanya masih sama...tiada yang berubah...cuma aku lebih menjaga apa yang aku miliki........







No comments:

Thanks n lurve all!!!