Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, January 19, 2012

THR Gegar

Aduyai...penat..baru lepas sidai baju.....

Sib baek esok MC....(blom amek lg..hihi)

Dari petang tadi masa kat opis aku dah tau esok aku MC..hahaha Hebat kan....

Memang takder mood giler skang nak bekerja...maybe sebab office tue dah tak best kot...

Dah tak macam mula-mula aku masuk dulu...meriah jew....skang sunyi sepi...bunyi semut batuk pun boleh dengar la...sume siyes je wat kejer..tension aku....huhuhu

Sebabkan esok aku tau aku MC jadi malam neh dengan penuh jayanya aku dah habis basuh sume baju...sebab sabtu subuh hari dah nak gerak balik kampung....banyak benda nak buat kat kampung t....

Penat jugak main air memalam neh...hmmm penat2 neh sambil layan THR gegar sedap juga...ntah sejak bila ntah aku suka dengar THR gegar memalam....macam layannn jew...hahahaha

kadang-kadang siang hari pun aku layan jugak...lagu dia kena la dengan jiwa aku...chewahhhh...hahahah tapi betol....lagu dia memang sehati dengan permintaan hatiku....sapa suka layan jiwang boleh la dengar...aku memang minah jiwang...heeee =)

Dah tue sesambil layan citer korea scent of a women...lagi la mengancam....hehehehe dah lama dah aku tengok cite neh...tapi tak habis2...ada jew benda laen kacau....tak bole jugak aku nak habiskan...tinggal 5 episod je lagii...haduyai la......!!!hahaha

THR neh plak dok cite masalah cinta bebudak sekolah zaman skang....penin aku dengar...belasan tahun dah pandai becinta....huahuahuahuahua sama laaa macam aku dulu.....zaman sekolah dah aktif menggatal...hahahaha sampai nak ke tua neh la...sib baik dah sedar diri gak sikit...hik3


Lain pulak melalut....cukup-cukup....aku nak layan dengar lagu....chiowwww.....






**Tak sabar nak balik kampung....rindu!!!!!!!!!!!!








No comments:

Thanks n lurve all!!!