Wednesday, January 11, 2012

Sup Ayam bersama Ayam Goreng

Alhamdulillah.....kekenyangan jadiknyer....

Menu for dinner.... Sup Ayam for me and Ayam Goreng for Kekat.....

Yelah kan...takkan tuan dia je nak makan sedap....MIAW2 dia pun mahu jugak kan....

Rasa macamm terlebih rajin malam nie nak masak tok dinner....so tadi singgah HERO beli barang sikit apa yang diperlukan nak masak.....

Dengan rajinnya aye buat sup ayam....nyum...nyum..nyum....lama dah tak masak sup...asek masak kimchi jew....hehehehe yelah...semalam masak kimchi lagi....malam neh dah tukar angin dah...bosan gak makan kimchi selalu....

Kalo masak kimchi KEKAT komfom lari jauh2...sebab bau dia tak best....and takde ayamgoreng tok dia..hehehe kalo ada ayam goreng rajin jew dia datang dekat2 manja2..hehehe

Lepas makan tetido dia kekenyangan...dengan pewut yang muncit..hehehe cumel!!!!

Sup ayam neh 1 of my fav food...tap LAKSA tetap no 1 la...heheheh

And i think i gain some weight this month...rasa macam gomok semacam jew...and lagi terasa bila semua seluar yang dulunya longgar2 sikit dah muat2 jadinyA.....

I LIKE....!!!memang selalu menanti untuk jadi gomok yang comel...bukan over gomok kay!heee

Lepas dah makan kenyang time to sleep..lets go!!!!


Nyte all.....nantok sudey...tambah2 tengah hujan lebat pulak neh kat sini...lagi la membuatkan mata aye neh cepat nak tertutup..hehehe


C u tomorows lew.............chiowwwwwwwwwwwwww.





No comments:

Thanks n lurve all!!!