Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, March 26, 2012

Satu Bab satel.

Alhamdulillah.....

Dah satel satu bab blah future husband....baju!

Yeyyyyy...baju dah gik tempah...untuk majlis belah lelaki nanti...

Syukur...dah satel satu bab...

Kelmarin balik Banting.....gik butik dengan Bakal Mama....cari baju untuk kenuri...

In d end...kedai ke-3 baru ada baju yang berkenan di mata aku dan Bakal Mama...

Dia yang tolong pilihkan..heeee okay la..aku xkisah..janji dia cakap cantik dah la..aku xkisah sangat pun...aku suka jew...hehehehehehehe

Bakal Mama memang sangat sporting lah...siap petang tue suh Mr.Q bawak aku jalan2 kat area umah tue nek moto lagi...heee aku segan2 jugak la....tapi bila Bakal Mama cakap...xpela..pegi jew....heeee aku pun menyonget la ngikut..hehehehe pusing2 tengok rumah bekas janda Mr.Q...hahahaha cinta monyet... =)

Semalam sampai rumah dalam pukul 12 lebih..sampai je trus tido....penat woo....dengan kekenyangan kan....lagi la sedap tido.hehehe

Next week maybe gik lagi umah Bakal Mama...bab dia dah ajak gik teman dia buat spec baru..spec dia dah patah....heee aku kan peneman setia...hehehe dah orang ajak..jum kan ajelah...hik3 bakal Mama plak yang ajak kan...untuk tolong pilihkan dia style yang best2 sikit katanya..aku pun bukan tau sangat..hentam sajala..hehehehe

and then nak gik Nilai 3 kot..nak cari barang2 untuk majlis t sama....,2,3 bulan neh...weekend aku macam takde jew..huhuhu sabtu neh ada klas..ahad g umah Bakal Mama...owh...bilakah aku boleh tido sampai tengah hari..ishk3 (buruk perangai kan =p)



Hari neh sampai awal di opis....so inilah kerja aku..saje je nak tinggalkan contoh yang baik...tak saba nak habiskan sisa2 terkahir kat opis neh....heee t gik opis baru.hureyyyy!!!!






**Alhamdulillah................dapat tuka keja baru...dapat membantu Mr.Q utk hidup lebih selesa..heee aku dah beli set perabot untuk rumah...and Mr.Q beli barang2 elektrik..heee saling bantu membantu..sebab dua2 nak hidup senang..hahahaha






No comments:

Thanks n lurve all!!!