Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 4, 2012

another opportunity.

Alhamdulillah...setelah lama tak update any story mory...rini baru free sikit la..hehehe

TAkde ape nak update sangat pun....

Cuma this Friday i got another interview appoinment that one of O n G company...

Mood berharap la jugak diterima bekerja di situ....

En. Suami pun dah suka bila dengar aku dapat interview tue...huhu

Ameen...doakan yer...supaya aku berjaya diterima di company baru tue...

And comfom kalo dapat aku tak kan cari kerja laen dah..huhuhu

Sampai ke tua pun aku sanggup tunggu kat situ..hahahaha



Alhamdulillah...mungkin rezeki en. Suami aku dapat kerja neh...
Dapat la menampung perbelanjaan harian....heee



And bertambah la duit aku shopping kalo aku dapat kerja neh....hik3 (belum pape niat dah lari..hahaha)



**Ameen....doakan yang terbaik untuk aku yer....mudah-mudahan..... ^^,


No comments:

Thanks n lurve all!!!