Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, July 6, 2012

Emerson......

Alhamdulillah......

Syukur yang teramat sangat,,,,,,,,,,
sangat2 bersyukur atas rezeki mu Ya Allah....

Baru lepas bali dari interview dekat satu company neh....
Alhamdulillah...habis interview terus tau result.....
Memang macam terkelu lew sekejap bila bos dia cakap....
Awak bole start keje next monday...hihihi

Thank you bos..... ^^,

Alhamdulillah...mungkin rezeki aku dan suami.....
aku dah dapat keja kat company neh...
walaupun jawatan takdela tinggi sangat...gaji pun xda la banyak tapi okay la jugak...
lepas la makan sekeluarga...alhamdulillah........

Next week future boss suruh aku tender resign letter kat company skang neh..hehehe
Tq bos...TQ sangat2...akan aku buktikan yang aku mampu menggalas tanggungjawab yang telah di amanahkan.....mudah-mudahan...........

Nanti agak sedey sikit la....sebab...opis baru neh...aku sangat banyak masa perlu dihabiskan kat opis...sedey tinggal encik suami dirumah....apa pun terima kasih kepada encik suami sebab memahami serta mengizinkan saya memilih kerjaya ini.....insyaallah...akan aku cuba menmanfaatkan masa yang ada sebaik mungkin....

Tuntutan kerja memerlukan aku kerja lebih masa IF kerja banyak.....tuntutan kerja memerlukan aku travel ke luar kawasan untuk melawat projek2 yang sedang dijalankan........tuntutan kerja aku sangat menggunakan masa yang banyak.......apa pun...aku bangga dengan diri aku..........^^, bangga dengan encik suami sebab support aku walau apa jua keadaan...TQ sayang...lurve u muchie2...taw...taw..... =)

Terima kasih kepada keluarga yang sentiasa mendoakan kejayaan aku....insyaallah.... aku akan lakukan yang terbaik....






** 17th July need to report to new office.....with new environment, new bosses, new ofcemates,....semuanya serba new la...hehehe mampukah aku??? tepuk dada tanya la diri............





1 comment:

muhd faiz said...

salam .
nak tanya,sy br dpt intrvw dgn emerson procees managemet kamis ni.
ley x kongsi tips2???

dah berbelas-belas sy intrvw dgn compny laen,tp x dpt lagi.mintak2 yg ni dapat.

please help...

Thanks n lurve all!!!