Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 18, 2012

Extension of Contract

Alhamdulillah.......



Hujan mencurah2 ke bumi time neh.....dan aku masih di opis di dalam dingin acond yang telah berjaya membuatkan mata aku semakin mengecil.....hehehehe teringat katil empuk di rumah...sedapnyer kalo boleh landing2 sambil polok bantal busyuk!!hihihi



Lebat sungguh hujan.....sekarang neh dah start hujan petang....dulu2 hujan tengah hari.....kuasa Allah.....hujan rahmat.....syukur.....



Next week cuti new year planning nak ke CH.....hopefully dh tak musim hujan lagi.....dah lama tak pergi bercuti di situ....hehehe tempat febret tue....



Hujung tahun memang dah jadi trend  untuk habiskn cuti tahunan then pegi cuti merata2......aku tak hujung tahun pun keja bercuti dah...so cuti tak banyak bila sampai hujung tahun.hihihi



Nanti nak cuti bersalin lagi 2 bulan...haishh....tak tau lah....kompom2 kena unpaid leave.....act, my contract will end dis jan 17th tapi yesterday hr call and ask for extension till mid of march....aku pun okay kan jela....janji dia bayor gaji aku sudah....hahaha then for maternity leave aku xyah risau sebab aku punya new contract will start mid of may....pandai bos aku deal....jadiknyer...lepas bersalin xder la aku jadi penganggur terhormat....lepas bersalin terus masuk kerja balik......alhamdulillah dapat bos yang memahami....



As contract worker aku lagi suka dari jadi perm....sebab kalo perm gaji fix...takde claim OT....hahaha contract bole demand gaji and bole claim OT lagi...sangat lah aku suka.....hihihihi mata duitan.biasa lah......apa pun semuanya rezeki baby.....kerja teruk2 pun untuk baby......



So,now just waiting for the time to deliver......hope everything will be fine....next friday got an appointment with doc haslinda....check up baby again and i think it is the time to know baby gend....harap2 baby tunjuk la....hihihi



Inter mission,.....





Nak completekan beli barang baby....list dah berjela....neek week en.somi cuti seminggu time krismas tue...company dia off till 1st Jan 2013....aku jew kerja...kalo tak kompom best berjalan.....untung kerja comp omputih.huhuhu time tue la nak gik beli apa yang dah di survey last week......walaupun belum gaji tapi mood nak shopping tue tetap ador....hahaha





Nak gik buat taik mata jap.....daaaaaa......nanti cont next story....hihihi










**dah dalam mood bercuti sebab en.somi dh booked hotel for next week...hihihihi ♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡









No comments:

Thanks n lurve all!!!