Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 13, 2013

Selesai mendobi.


Puas cuti raya cina?......

Aku tak puas. Rasa nak cuti lagi weh.....

Pagi tadi malas je nak bangun gik keje....haishh...

Apa pun...weekend memang full dengan aktiviti....

Sabtu gik shopping completekan barang baby yang mana x complete lagi....

Pas tue teman en.somi karaoke....hehehe

And ahadnya pulak...adalah sesi mendobi....

Dobi baju aku yang dah penuh bakul.....and baju baby...hihi

Baru aku perasan...baju baby 1 bakul penuh...hebat betul aku shopping...hihi

Aku beli sikit and mom n dad in law belikan sikit...memang banyak la bju baby...

Atuk and nenek shoppingkan lagi....mekasih atuk n nenek!!hihihi



Bgus jugak dah siap dobi semua....tinggal nak masuk beg je la skang neh....

Last check up...doc cakap dh bole dah prepare beg dalam keta...

Mana lah tau kot2 baby nak kluar awal...haishh seram sejuk aku dengar....

Takut pun ada.....

Next weeks dah 37 weeks and ada appoinment dengan doc....

Doc cakap dah bole ready la.....huhuhuhu makin nebes aku jadinya....

Insha Allah....harap2 semuanya ok.....

Ameeen....


Baby pulak dah semakin aktif...menjadi2 dia bergerak...

Memang tak sabar dah gamaknya nak kua jumpa dengan bubu and babah die..hihi

Aku pun excited jugak...tak sabar nak jumpa si nomey yang tendang2 perutku nie...

hihi macam aku ke macam bapaknyer ke macam sape kah...hihi nantikn jelah....









**kak anom.....congrates...welcome to da club!! Take care yer.... :-) and jaga diri jangan lasak2 yer....







No comments:

Thanks n lurve all!!!