Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 13, 2013

Bukan lagi surirumah sepenuh masa


Pejam celik pejam celik kan......5 bulan dah aku tak kerja...hihihi lepas bersalinkan Fera terus aku berenti kerja....malas nak gik kerja....huhuhu 5 bulan jugak la aku berkepit dengan Fera siang malam....haishh....cam mana nak tinggal nanti kalau aku dah kerja....huhuhu


Inshaallah....tak lama lagi aku akan start kerja semula....5 bulan adalah 1 tempoh cuti yang terlalu panjang untuk aku....habis lupa skill2 yang aku penah guna masa bekerja dulu...hohoho



Harap2 okay la aku nak start kerja semula neh.....macam2 nak dipertimbangkan....huhu mana nak hantar Fera gik babysitter...okay ke dia nanti...okay  ke aku nanti..hahahaha....paling aku risau nak ke Fera susu botol....selama neh aku bagi direct BF...so botol memang dia tak guna langsung la....huhu buatnya dia xnak hisap botol cam mana....fuhhh risau aku.....harap2 dia okay....macam mana pun aku kena kerja...poketku dah kering....harapkan poket lakiku jew...sian plak dia....huhuhu




Susah hati nak kerja...haish..kalau takku pikirkan member punya offer..xder aku nak carik kerja lagi neh...mau aku lepak sampai Fera besar sikit...huhuhu pa pun..aku kena kerja...chaiyok...chaiyok....kembalikan semangat aku untuk bekerja...huhuhu




So...kalau dah kerja..aku bukan lagi surirumah sepenuh masa...no more baking, cooking hari2..weekend jew boleh buat semua tuh...huhuhu kalau kerja aku memang malas..huhuhu



Doakan yang terbaik untuk aku dan keluarga..trimas!











**rezeki anak sentiasa ada...insha allah....





No comments:

Thanks n lurve all!!!