Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, August 12, 2013

Selamat Hari Raya

Selamat hari raya........



Selamat bekerja kepada yang sudah mula bekerja hari ini....aku masih di rumah..belum muncul mood nak kerja...huhuhu....bukan tak nak kerja cuma belum rajin nak masuk opis mengadap pc 24j.....



Hari ini sudah hari raya yang ke-5....Mr.Afiq pun dah start kerja....aku and Fera Pun kerja juga kt rumah..kerja buat taik mata jela....hohoho ini masa aku tarik selimut balik....laki dah gik kerja....anak tido...aku pun tido jela...hahahaha



Fera belum bangun.....time bangun dia adalah pukul 11am ke atas....tambah2 kelmarin penat jalan2 raya...lagi la dia bantai tido puas2...qado balik tido dia yang xcukup....



Raya tahun neh aku raya di Perak dulu...raya ke-3 baru balik Banting....alhamdulillah....kemeriahan syawal bertambah dengn kahadiran orang baru.....tokwan and opah of coz gumbira..cucu sulong balik raya dengan depa....hihihi paling syiokk Fera la....semua orang layan dia jew...balik Banting pun sama....dia lah jadi bahan rebutan....kejap orang tuh dukung...kejap orang neh gomoi....hahaha nasib dia tak suka nangis.....sapa pegang pun ok je....hihi sayang anak bubu.... :-)♥♡♥



Kutipan duit raya Fera memberangsangkan....hahaha takat aku nk pinjam gik shopping tuh boleh la...hihihihi



Banyak lagi tempat yang nak dituju....di harap syawal sebulan neh sempat la aku ziarah semuanya...hhuhuhu


Biskut raya ada sikit lagi dirumah aku neh....sapa nak datang raya sila la.... :-)




Hihihi selamat hari raya dari kami sekeluarga...




























**nk sambung mengukis lahh....ada orang order nak bawak balik asrama...hoho









No comments:

Thanks n lurve all!!!