Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, August 2, 2013

Mood raya dah datang


Walaweh.......cepat sungguh masa berlalu....tinggal seminggu je lagi ramadhan....pejam celik pejam celik Sekejap je masa berlalu.....


Last week neh biasanya....semua dah dalam mood beraya kan....hihihi aku of coz mood raya awal lagi dah datang.....1st day puasa je dah tepikir nak raya....



Dalam minggu neh kompom2 mood nak buat biskut raya membuak2....aku dah siap 5,6 jenis kuih yang simple2....ada anak malas nak buat yang leceh2..jenuh bersilat kang....harapkan dia tido baru bole menggentel kukis....



Almaklum la..semenjak dah berhenti kerja neh....mood nk mengukis neh menjadi2....ada je benda aku rasa nak buat...hihihi bila jadi fulltime housewife neh memang ada je benda aku rasa nak buat...tak boleh duduk diam...bosan rasa....huhu



Sibuk dengan anak bukan alasan untuk aku tak nak mengukis...hihihi nasib la Fera tak buat perangai..bole la aku mngukis dengan jayanya......hihihi



Bila tengok kukis dah penuh balang beratur atas meja...mood raya lagik menjadi2...hihihi terbayang2 nak balik kampung.....



Nanti bila free aku update kukis apa aku buat....hohohoh


Dah lah...bubye! Fera dah melalak nak tido....



Selamat hari raya.....!











**persiapan raya ada 10% lagik tak beres...huhuhu







No comments:

Thanks n lurve all!!!