Friday, August 16, 2013

Pertimbangan demi pertimbangan


Hishh...banyak pulak keluhan aku neh....
Tak baik nyer lah....huhuhu


Pertimbangan demi pertimbangan aku buat...
Semua kena timbang.....
Ingat menkukis je kena timbang itu ini...
Nak buat keputusan pun nak kena timbang jugak....
Timbang menimbang la aku ceritanya....huhuhu



Timbang punya timbang punya timbang....
Dapat la hasil yang terbaik...
Inshaallah......



Dengan sebulat hati....aku dah bersedia untuk bekerja.hahahaha
Cukuplah rehat yang dah berbulan neh....
Fera.....harap2 dia okay lah bila ditinggalkan dengan babysitter nanti....
Memang amek masa nak biasakan jauh dengan anak....
Jangan nanti fera xmlalak aku pulak yang melalak dah la..huhu
Almaklum lah...xpenah berpisah...24j berkepit....huhu


Monday nk g interview....
Dapat ja aku nk terus kerja...malas nak pikir2 lagi..
Bapakku dah bising bila aku cakap xnak kerja lagi...
Katanya blaja penat2 xnak kerja napanya...wat rugi jew..huhu
Memang lew rugi....tapi aku TERSUKA pulak jd fulltime housewife..nak wat cane kan.hahahaha best je rasa dok rumah...huhuhu



Apapun...sept nanti diharap aku dah bekerja.aminnn.....









**hjg bln neh bff nk btunang....tp xdpt blk... :-( huhuhu sory kawan.....




No comments:

Thanks n lurve all!!!